Za zakazivanje telefonskim putem pozovite 063/687-460 Za zakazivanje telefonskim putem 063/687-460
1. Pitanje broj: #235706
Poštovani, pre oko dve nedelje sam dobila dijagnozu kandide koju su mi doktori ustanovili preko uzorka stolice. Rečeno mi je da izbegavam belo brašno i slatko i da se držim dijete, medjutim ja imam 50 kilograma i nisam sigurna na kakvoj dijeti treba da budem. Izbegavam belo brašno i šećer ali mi stanje nije bolje. Možete li molim Vas da mi preporučite šta bih mogla da jedem?
Odgovoreno: 19. 05. 2025.
• Poštovana,
promenom načina ishrane je ključna iz izlečenje. Poboljšanje uvođenjem pravilne ishrane brzo nastupa, ali  je potrebno nastaviti sa dijetom makar još dva meseca, a hranu koja je izbegavana postepeno uvoditi.
Namirince koje se preporučuju su:riba (losos, skuša), meso (pileće, ćureće), povrće i mahunarke, integralni pirinač, heljda, kinoa, jabukovo sirće, kokosovo ulje.
Namirnice koje treba da se izbegavaju su:Namirnice koje sadrže belo brašno i pekarski kvasac, pečurke, alkohol, slatko i suvo voće, zaslađeni voćni sok, kikiriki.
Za detaljan plan ishrane obratite se strukovnom nutricionisti-dijetetičaru.
Srdačan pozdrav