Za zakazivanje telefonskim putem pozovite 063/687-460 Za zakazivanje telefonskim putem 063/687-460
1. Pitanje broj: #229223
Postovanje, Od pre tri meseca Imam problem sa prejedanjem i pocela sam da dobijam na tezini svakog meseca iako se bavim sportom. Htela bih da proverim da li je prejedanje posledica nekog hormonskog poremecaja,ali ne znam koje analize da uradim da bih to proverila.Radila sam kompletnu krvnu sliku i ona je u redu.
Odgovoreno: 19. 05. 2025.
• Poštovana,
uzroci prejedanje su brojni kao što su stres, brzo jedenje, vrsta hrane koja se jede, vreme jedenja, dosada ili osećanje praznine, socijalni uticaji...
Najbolji način da provetire razlog prejedanja je da vodite dnevnik ishrane i emocija tj. da svaki put zapišete šta ste jeli ili želeli da jedete, kako ste se osećali, šta Vas je uznemirilo... Vremenom ćete uvideti koji su razlozi za prejedanje
Srdačan pozdrav