Da li je dobro zameniti voće odgovarajućimsuplementima, npr cedevitom?
Naime imam bolove u rukama i nogama za koje doktor smatra da su posledica nedostatka magnezijumai d vitamina, a ne jedem puno svežeg voća i povrća.
uvek je bolje jesti sveže voće i povrće nego uzimati suplemente.
Možete napreviti smoothi od voća i povrća, voćnu salatu, dodati voće u musli, napraviti domaći voćni jogurt, a povrće možete jesti uz svaki obrok u vidu sveže salate, kratko bareno ili grilovano.
Magnezijuma ima najviše u spanaću, blitvi, grašak, brokoli, kelj, pasulj, soja, sočivo, badem, lešnik, orasi, kikiriku, golica, avokado, banane, jagode, kupine, smokve, meso, jogurt, kefir, crna čokolada, kakao, integralni pirinač, ovas
Pitanje broj: #228887
Odgovoreno: 19. 05. 2025.Poštovana,
Srdačan pozdrav