1. Pitanje broj: #37068
Poštovani,
Moj muž je operisan 8.8. Otklonjeno mu je crevo dužine 26 cm ph nalaz je karcinom. Debelo crevo mu je napolju, odnosno nosi kesu. Čime da ga hranim?
Hvala unapred.
Odgovoreno: 21. 08. 2009.