1. Pitanje broj: #34279
Doktore, ja se zovem lepa. Ovaj e-mali je od moje mame. Imam 10 godina. Imam 63 kilograma. Recite mi kako da skinem te kilograme.
Odgovoreno: 20. 07. 2009.
• Poštovani,
Nisi rekla odakle si, ali svaki dom zdravlja ima pedijatra. Javi se sa mamom najpre pedijatru, eventualno kasnije i doktoru za dijetu. Takvog doktora sa mamom potrazi u 'higijenskom zavodu' u najblizem vecem mestu. Naravno, mozete i telefonom da se raspitate pre odlaska u najblizi 'higijenski zavod'.
Pozdrav