Poštovana zanima me gde mogu dici kod Vas na pregled zbog konsultacije vezane za zdraviju ishranu.Nrmam problem sa telesnom rezinom.
Poštovana,
Hvala Vam na javljanju.
Online konsultacije sa mnom možete zakazati putem maila nutrigenetikasrbija@gmail.com. Radujem se razgovoru i saradnji.
Srdačan pozdrav,
Duška Radanović
Dodajte još priloga
Dobro došli! Unesite svoje login podatke
Pitanje broj: #231143
Odgovoreno: 08. 08. 2025.Poštovana,