1. Pitanje broj: #27584
Poštovani dr,
Imam problem naime izrazito sam mršava 45 kg a visoka sam 182cm. Nije mi konstantovana nikakva bolest. Pila sam razne sirupe za poboljšanje apetita ali uzaludno. Ono što ja primećujem jeste da mi je mrsko jesti. Zanima me da li postoji kakva bolest sa ovakvim simptomom.
Hvala, pozdrav.
Odgovoreno: 27. 04. 2009.