1. Pitanje broj: #6375
Sta bi smela jesti,sa obzirom da imam tumor na dojci?Unapred hvala.
Odgovoreno: 08. 06. 2008.
• imate na sjtu ishranu protiv malignih vbolesti. U principu, sveze voce i povrce svakodnevno, kao i soju sto cesce.Integralne yitarice, i njihove proizvode takodje svakodnevno . Od grupe mesa ribenarocitzo morske i sir bey mnogo masti, kao i belance jajeta i belo meso, yivinsko ev jagnjetinu i teletinu redjeUčlje maslinovo