postovana doktorice bojana imam 28 godina nisam ozenjen i razlog sto nemam devojku je da sam stidan ali kad dobro zamislim o sebi zamislim da nisam stidna osoba nego problem je u tome sto nemogu razgovarati obicno sa ljudima i to mi deluje da sam mentalno zaostao kad sam u okupu sa drugovima mojih vrsnjaka posmatram ih kako razgovaraju kako se jedni sdrugima nasale pa ja trudim se da nabacim neku salu u svoj racun ali nemogu nista mi ne pada na pamet da izgovorim i tako ostajem usamljen i ponizen i zamisljavam da ovakav kakav sam nikad necu moci da se ozenim nista nemogu u zivotu da postignem recite mi kako da se promenim sta da radim da li treba da se bavim sa sportskim ili nekim drugim aktivnostima ili da konsumiram neke ljekove za raspolozenje verovatno ima neke ljekove za raspolozenje koje mi trebaju tad kad sam sa prijateljima tako da budem po raspolozen i svez ako ima neki ljekovi koji ce me opustiti u drustvo mnogo bi mi godile hvala vam unapred

Odgovoreno: 26. 05. 2008.
• Verovatno ste povucena osoba pa su Vam teme kojima se Vasi vrsnjaci zabavljaju nedovoljno bliske i poznate. Ako vec zapazate da se na snalazite u temema u kojima biste zeleli da ucestvujete, nastojte da se raspitate o stvarima koje su najcesce tema razgovora, tako da cete se sledeci put lakse snaci kada se ta tema zapocne. To pretpostavlja i gledanje filmova, interesovanje za muziku, pracenje aktuelnih dogadjaja, ili sta god da su teme u kojima do sada niste uspevali da ucestvujete. Kada se oslobodite i osecate se sigurnijim da ucestvujete u razgovoru, i Vase sale ce biti bolje prihvacene i Vi cete se osecati udobnije u okruzenju vrsnjaka. To se isto odnosi na drustvo devojaka koje isto pretpostavlja da cete i u zenskom kao i u muskom drustvu imati spremne teme za razgovor. Nema lekova koji bi Vam pomogli da lakse ucestvujete u razgovoru, a covek ne mora uvek da bude ni veseo ni dobro raspolozen da bi ucestvovao u razgovorima. Nemojte se vezivati za ideju o pomoci lekova, Opusticete se kad budete videli da vladate situacijom i kada Vam teme o kojima se razgovara nisu nepoznate - bilo da je u pitanju, sport, muzika ili nesto drugo.