Ponekad mi se jave, tako brzo i iznenada, kada je sve naoko ok, cak ponekad i trenutak posle smeha, slike od kojih se uplasim, koje me ponad toliko rastuze da brznem u plac. Srecom to mi se desava jednom u par meseci ali..! Npr. padne mi na pamet kako su zarobili i mene i mog momka, njega vezali a mene ce da muce,a on ne moze da mi pomogne, nekad imam strah da ce me neko na ulici otpozadi uhvatiti i poceti da me kolje nozem u vrat... Takodje kada citam ili gledam scene koncentracionih logora i jevreja toliko me to pogodi da briznem u plac i pomislim da postoji neka reinkarnacija ja mora da sam bila jedna od zarobljenica u Ausvicu. Nije cesto, kratko traje ali me uznemiri, kazem toliko da pocenm da placem Inace imala sam normalno detinjstvo, normalan odnos sa roditeljima, samo me jednom tadasnji moj decko, bili smo ipak skoro klinci pre desetk godina pokusao na silu naterati na jednoj zurki na sex ali sam to razgovorom resila. Kako da ublazim ove flesh senzacije?

Odgovoreno: 21. 03. 2008.
• nije dobro pothranjivati ovakva razmisljanja tako sto cete se unositi u scene koje Vam se namecu.Pokusajte da kada se jave automatski, vec na samom pocetku prekinete tu misao i da se usredsredite na neki potpuno razlicit sadrzaj, koji ce vas okupirati. Ukoliko dozvolite da ova razmisljanja duze traju, vise cete se i emocionalno investirati i, naravno, burno odreagovati, kako sad radite. Ukoliko su ove misli neka vrsta prisilnih, nametnutih misli kojih ne mozete tako lako da se oslobodite, preporucljivo je da se javite nekom psihijatru koji ceVam pomoci da ovakva razmisljanja lakse savladate. Nekada se ovakve misli javljaju nezavisno od tiga da li u zivotu imate burne i neprijatne dozivljaje, dovoljno je da u Vama postoje neki nesvesni nerazreseni konflikti koje skoro svi imaju u izvesnoj meri pa da odreagujete na ovaj nacin, sto trosi Vasu energiju i stvara zabrinutost. Kod nekih ljudi se osim prisilnih misli javljaju i prisilne radnje, koje im se namecu protiv njihove volje, ali iz Vaseg pisma ne vidim da je to kod Vas slucaj. Ukoliko primetite da su ove misli ucestalije, savetujem da se obavezno javite psihijatru koji ce Vam adekvatnom terapijom pomoci da se ozbiljnost smetnji ne poveca. Za sada ce biti dobro da samostalno pokusate da misli (scene) prekidate kao da u mislima imate spremnu tablicu sa znakom "Stop" svaki put kad se pojave. Ukoliko u tome uspete, znaci da su smetnje prolazne i nemate razloga za brigu. Imajte na umu da i za ovakvo "prekidanje" misli treba malo vezbe pa se nemojte obeshrabriti ili odustati ukoliko odmah u tome ne uspete.