postovana doktorice bojana mnogo mnogo vam se zahvaljujem sto ste mi pruzili pomoc i savete poslusao sam vas kako ste mi pisali i odjednom sam ilecioimpotenciju koja mi je trajala 5 meseca zahvaljujuci vasoj pomoci vratio sam se u normalnog coveka gde sam izgubio svaku nadu kad sam mislio da cu ostati sexualni invalid na kraju sam se izlecio zahvaljujuci vas trud sad mi je preostalo samo da nadzem devoijku i da se ozenim i da radzam puno dece a zakleo sam se vec da cu da prisvojim i jedno dete .vi nastavite sa vasoj terapiji ubedzen sam da ce te izleciti mnogo pacijenata kao sto ste me izljecili mene vi ste mi obicno ispricali i ja sam se opustio od tegoba i na kraju se izljecih zaista ste dobar doktor u stvari trebate mi jos pomoci nadam se da cete da mi pomognete i nemojte me prepustiti od terapije ovo mislim da je za mene terapija kakva je takva jer mi je pomogla.najpre cu da vas zamolim jos kako da se opustim da maknem depresiu i da stupim u kontakt sa nekom devoijkom .ja sam povucena osoba stidim se zbog mnogih stvari bez razloga tesko mi je da se druzim sa devojkama a kad sam u toku razgovora sa nekom devoijkom osecam nesigurnost u sebi izgleda mi da sam iscrpljen i umoran i osecam da misli negativno o meni smatram da joj se nedopadam i zamisljam sebe da sam kreten u momentu razgovora usta mise susi telo mi drhti tresu mi se noge preokupira me panika i odmah se razdvojim iz drustva .dali treba da pijem neke ljekove protiv depresije i nervoze pred ukazanog sastanka sa nekom devoijkom kako da se oraspolozim kad sam sa drustvom hvala vam unapred

Odgovoreno: 06. 05. 2008.
• Postovani, drago mi je da se bolje osecate i da su saveti bili od pomoci, veoma Vam se zahvaljujem na izrecenim pohvalama. Iz Vaseg pisma mi se cini da treba da unesete neke izmene u svoj zivot kako biste se osecali psihofizicki bolje. To sto pisete da Vam se cini da ste umorni i iscrpljeni negde mi ukazuje da biste u svoje dnevne aktivnosti mogli da unesete malo rekreacije i zdravijeg zivotnog stila, cime biste podigli i svoju kondiciju i samopouzdanje, a i obogatili repertoar onoga o cemu sa devojkama i prijateljima mozete da pricate. Ako se sada ne bavite sportovima, odaberite nesto lagano - rekreativno trcanje koje ce vam kroz vreme postati korisna navika, ili odlazak u teretanu ili na neki drugi rekreativni sport, cime cete istovremeno moci i da prosirite krug svojih kontakata sa ljudima. Osim toga, pokusajte da nadjete izazov u zdravijoj ishrani i neka Vam to bude novost koju cete uneti u svoj zivot, na sta cete biti ponosni osim toga sto ce Vam pomoci da se u celini osecate bolje. Dalje,iako ne znam kakve su Vase navike, sigurno je da citanjem knjiga i pracenjem aktuelnih dogadjaja, filmova i muzike, sticete vise tema za razgovor a time i samopouzdanje da niste nespremni za mnoge teme koje se mogu pomenuti u razgovorima sa ljudima. Konacno, imajte na umu da su i mnogi oko Vas, pa i mnoge devojke, isto tako nesigurne i nervozne i kontaktu sa novim osobama, mnoge od njih se takodje plase da ce izgledati neveste i neuspesne u razgovoru! Neka Vam to pre svega bude misao kad stupate u kontakt, jer Vasa pomisao da samo Vi imate takve teskoce prvo nije tacna, a naravno nije nimalo korisna. Sigurna sam da imate sta da kazete, ali ako sebe iznutra ubedjujete da necete uspeti kod neke devojke ili da cete ispasti "glupi u drustvu" ucinice Vas jos nespretnijim. Na kraju krajeva, ima mnogo devojaka, pa cete se kroz svaki novi (pa makar i neuspesni) kontakt uciti nekim novim vestinama u ophodjenju, i za to treba praksa. Ne ustrucavajte se da pridjete, i to je skola zivota! Cak i ako budete odbijeni, i to je lekcija za sledeci put! A sledecih prilika ce biti onoliko koliko Vi zelite da ih sebi pruzite! Ovo sto sada govorim ne znaci da cete devojku naci odmah, ali sto pre krenete da se "isprobavate" na polju udvaranja i zblizavanja sa devojkama, pre ce se i pojaviti ona sa kojom cete moci da nadjete zajednicki jezik! Dugogudisnji rad sa ljudima daje mi za pravo da kazem da ima mnogo usamljenih zena, kao i usamljenih muslaraca, i da mnoge od njih ceznu upravo da se pojavi emotivni muskarac koji ce bez preterano sigurnog stava, nezno i pazljivo, pokusati da dopre do njihovog srca! Cesto je ta bojazljivost koju Vi pokazujete veoma simpaticna - ne znaci da svaka devojka trazi samo onog koji zraci sigurnoscu i samopouzdanjem. Zato, zamenite Vasu pasivnost aktivnim stavom prema sebi i okolini - svaki novi dan je nova prilika za lepe stvari, ali ukoliko se sami za to ne budete aktivno ulozili, one nece same da se stvore, ili ce se to desiti mnogo kasnije. Vi ste glavni akter i pokretac svog zivota. Glavu gore i neka Vasa ocekivanja budu usmerena pre svega na ono novo i lepo.