1. Pitanje broj: #101428

    Postovani, imam problem sa izostankom menstruacije. Zadnji put sam dobila 17. Aprila. Radila sam dva testa za trudnocu i oba su bila negativna. Takodje sam bila i kod ginekologa na pregled, i po ultrazvuku su rekli da se ne radi o trudnoci ali da ipak odradim jos jednom test, sto sam i uradila. Ranije sam, inace, dobijala vrlo redovno, retko kad bi se desilo da mi menstruacija zakasni. Medjutim, pre zadnje menstruacije sam pila 3-4 meseca hormonske tablete diane-35. Koristila sam ih zbog akni, a prestala sam da ih uzimam jer sam primetila da sam krenula da se debljam. Da li one mogu da budu uzrok izostanka menstruacije i da li bi mogao da nastane neki ozbiljan problem? Zaista sam zabrinuta i ocajna. Hvala unapred!

    Odgovoreno: 24. 06. 2012.

Komentari na pitanje: #101428

    • Da, pre koriscenja diana 35 sam imala redovan menstualni ciklus. Hvala na odgovoru.

Ostavite komentar