1. Pitanje broj: #121856

    Moglo bi se reći da imam problem. Možda nije ništa strašno, ali sam se istripovala. Ovako, nakon šestomesečne pauze sam se vratila novynettama (nisam se konsultovala sa ginekologom, samo sam bila u fazonu ako su mi ranije odgovarale, zašto ne bi i sada - može biti da sam tu napravila grešku) . Uglavnom, propisno sam počela da ih pijem, prvi dan menstruacije i onda svaki naredni dan u gotovo isto vreme (obično popijem tableticu nakon ručka, to mi je neki podsetnik) evo, danas sam popila šestu ali nekako mi je natekao stomak, i to ne onako kako inače otiče u pms ili pri lošem varenju, nego samo donji stomak, onaj koji je bukvalno u gaćicama. Ja sam inače mršava i to se baš primećuje ide onako sve ravno ravno ravno i onda tu kao neka mešina. . . Ništa me ne boli kad pritisnem ili kada ležim na stomaku, ne boli me ništa, nemam nikakve odlive, sve je normalno samo što mnogo čudno izgleda i to me dosta plaši i tripujem se. Prvo sam mislila da se možda mokraća nakupila i da se bešika tako uvećala (jer priznajem, kad sam na faksu obično trpim pa piškim tek kod kuće, znam da nije zdravo, ali šta ću) i tako sam pila dosta tečnosti i samo piškim na svakih sat vremena ali taj otok ili šta je već nikako da spadne. Najveći mi je problem što mi je juče istekla zdravstvena i ne mogu da odem kod moje doktorke dok ne obnovim, a to će biti tek sledeće nedelje, do tad ću da poludim ako ne budem znala šta mi je ovo

    Odgovoreno: 02. 11. 2013.

Ostavite komentar