1. Pitanje broj: #121757

    Poslednji ciklus sam imala 28. 09. 2013. I tada sam dobila a pre toga sam zbog letovanja pila tablete za odlaganje ciklusa primolut. U avgustu sam osetila par puta bol u predelu levog jajnika koji se smirio ali se ponovio posle letovanja. Zbog nemanja zdravstvenog osiguranja skoro mesec dana otisla sam kod ginekologa pre 5 dana i na osnovu rucnog pregleda i bola koji sam osecala pretpostavljena je upala i dobila sam 10 injekcija gentamicina 80 2 puta po jednu a zakazan mi je vaginalani ultrazvuk za 6. 11. I kolposkopija za 7. 11. Medjutim, ja jos uvek nisam dobila a danas je 29. 10. I sad se plasim da slucajno nisam ostala trudna posle poslednje menstuacija jer za to postoji mogucnost ali neplanirano. Imam 34 god nisam radjala redovno idem kod ginekologa bar jednom godisnje nisam nikad imala ozbiljnijih tegoba a sada sam uplasena sta ako sam trudna a primala sam injekcije pa me zanima sta sve moze da se desi kao posledica? Da li je ta terapija mogla da mi poremeti ciklus i da li to moze da bude posledica tableta za odlaganje ciklusa? Imam inace sve simptome koje imam u pms-u vec nekoliko dana. Hvala na odgovoru

    Odgovoreno: 30. 10. 2013.

Ostavite komentar