1. Pitanje broj: #119280

    Poštovani, uradila sam sve ginekološke preglede, uz, briseve, kolposkopiju i sve je bilo uredno. Sedmog dana od početka menstruacije (koja je bila jako oskudna i inače je oskudna i traje 3-4 dana) , počeli su ponovo bolovi kao da tek trebam da dobijem. Javila sam se lekaru. Ponovo je urađen uz, analiza krvi i pregled. Dr je posumnjala na vanmateričnu ili neku drugu upalu. Nalazi su bili u redu. Dala mi je orgametril 5 mg da pijem od petog dana (1x1 10 dana i 2x1 10 dana - završila sam 08. 08. 13. Sa terapijom) i dobila ciklus 12. 08. Rekla mi je da od 5. Dana ciklusa, znači od 16. 08. , treba da počnem sa cycloprogynova i da pijem 21 dan. Sedam dana pauza. I da uzimam to 6 meseci. Problem je u tome što imam skoro sve nuspojave dejstva orgametrila. Povećanje apetita, i težine, zadržavanje tečnosti u organizmu, glavobolje, blaže vrtoglavice, deprimirana stanja. . . Zanima me da li da nastavim sa tom terapijom? Oduvek sam imala hormonski disbalans, ali ne tako izražen. Moja dr kaže da moram da istrpim nus pojave, iako na deklaraciji piše da se treba javiti lekaru u slučaju istih. Hvala unapred na pomoći!

    Odgovoreno: 15. 08. 2013.

Ostavite komentar