1. Pitanje broj: #116622

    Postovani, imala sam abortus prije 4 mjeseca, nakon toga nisam dobila menstruaciju, nakon toga se stvorila cista koja je nestala sa promilut nor tabletama 2x5 dana, nakon toga pila sam yaz 1 mjesec, opet nije doslo do menstruacije, pa 1 mjesec cyclo proginovu i opet nista. Napomenula bi da sam prije abortusa imala uredne cikluse. Bila sam na kontroli, gdje doktor tvrdi da je sve od "stresa" pa je predlozio da i dalje pijem cyclo progynovu. Uz pregled sam napravila, tvrde da je sve u redu. Sad osjecam napetost u jajnicima. Molim vas za savjet sta dalje. Zadnji nalazi u prilogu. Unaprijed hvala!

    Odgovoreno: 29. 05. 2013.

Komentari na pitanje: #116622

    • Ni ja nisam dobila puna cetiri mjeseca, i nemam nikakvih simptomamnikavu hormonsku terapiju ne pijem, jer sam cula da je bolje pustiti tijelo da se samo oporavi, ne znam da li je to ispravno?

    • Postovani, da cekam da popijem kutiju cycloproginove do kraja i vidim da li ce menszruacija da dodje ili da odma pocnem sa promilut nor? I jos jedno pitanje, da li je u redu sto "osjecam" jajnike hvala vam!

Ostavite komentar