1. Pitanje broj: #115197

    Postovani, u augustu prosle godine radila sam nalaz hormona i ispostavilo se da imam povisen testosteron (4, 34) . Ostali homoni su bili u ravnotezi. Radila sam uz jajnika, i doktorica je rekla da je sve u redu. Mjesecnice su mi redovne, pa je rekla da nema potrebe ni za kakvom terapijom. Nemam problema sa aknama, ni sa viskom kilograma, ali imam pojacanu maljavost i u to vrijeme kosa mi je dosta opadala. Takodjer imam pojacano znojenje. U novembru prosle godine ponovo sam radila hormone i testoseron je tad bio 5, 2. Ostali hormoni su bili u redu. Krajem marta sam bila na pregledu kod endokrinologa i doktorica mi je rekla da sumnja u validnost nalaza, jer bih trebala imati puno vece simptome sa tako visokim testosteronom. Ponovo sam radila nalaze, i ovaj put testosteron u redu, iznosio je 1, 99 (0, 24 - 2, 25) , ali dheas je bi povisen 558, 7 (98, 8 - 340) i 17 ohp takodjer povisen 1, 7 (0, 1 - 0, 8) . Shbg je bio u redu, a gluc snizena 3, 3 (4, 1 - 5, 9) . Jako se brinem. Na kontrolu endokrinologu idem tek za mjesec dana, pa bih vas zamolila da mi kazete je li opasan ovaj hormonski dosbalans i na sto bi sve ovo moglo ukazivati? Da li je moguce dovesti u ravnotezu hormone za stalno, ili je ravnoteza moguca samo za vrijeme uzimanja terapije? Da li biste mi preporucili jos neke pretrage? Hvala u naprijed. S postovanjem

    Odgovoreno: 19. 04. 2013.

Ostavite komentar