1. Pitanje broj: #28917

    Poštovani,
    Prethodnih mesec dana imala sam povremeno jaku mučninu koja bi, kada mi lekar prepiše klometol, prestajala ali se opet povremeno vraćala. Nedavno sam posetila doktorku opšte prakse koja mi je pregledom konstatovala da imam gastritis i dala klometol i omeprol. Međutim, nakon popijene jedne tablete omeprola meni je opet bilo muka i odlučila sam da posetim gastroenterologa koji mi je rekao da nema potrebe za gastroskopijom i dao mi motilium, bicit hp i espunisan. Prvi dan terapije je bio ok. Međutim drugi dan, nakon popijenih lekova sam osetila užasnu nervozu u želucu i drhtavicu tela. Da li je to normalno i da li je ova kombinacija lekova ok? Molim vas da mi odgovorite na ova pitanja kao i na pitanje da li možda treba da posetim i neuropsihijatra jer je možda ovo stanje izazvano nekom depresijom ili nečim slicnim. Heliko bakterija je negativna. Ultrazvuk abdomena odličan.
    Hvala

    Odgovoreno: 28. 05. 2009.

Ostavite komentar