Za zakazivanje telefonskim putem pozovite 063/687-460 Za zakazivanje telefonskim putem 063/687-460
1. Pitanje broj: #45797
Imam 19 god, i visok sam 184cm ali imam samo 63kg. Redovno sam isao u teretanu da bih povecao svoju masu, i koristio sam razne proteine za masu ali nista ne daje rezultat. Inace bas puno jedem, ali i dalje nemam mase. Molim vas recite mi sta da radim. . Unapred puno hvala
Odgovoreno: 20. 11. 2009.
• Poštovani,
Predlažem da do kraja ispratite temu o kojoj pišem i pažljivo isčitate prethodne tekstove. Ima sigurno stvari koje će vam pomoći.
suština je pametan trening, izbalasiran odmor i dobra ishrana.
Pozdrav