1. Pitanje broj: #27236
Poštovani,
Molim Vas odgovorite mi koliko je litara vode dnevno dozvoljeno popiti? Znam da se preporučuje 2 l, ali ja u poslednje vreme pijem oko 7-8 l.
Unapred zahvalna.
Odgovoreno: 24. 04. 2009.