1. Pitanje broj: #164132
Celog zivota sam bila mrsava,sve do prve trudnoce kada sam sa 55 kg otisla na 105. Pet meseci od prvog porodjaja ostajem trudna ponovo i sa 75 kg dolazim do 95. dve godine mi je trebalo da kilazu spustim do 66kg,a visoka sa 1,75. pre goinu dana sam pocela da radim na recepciji hotela gde mi je kretanje minimalno,a pritom radim u dve smene pa nemam vremena cesto da bira sta cu pojesti i moj obroci su bili 1-2 obroka dnevno. ugojila sam se 10 kg i tada krenula sa raznim tabletama,sirupima i cajevima za mrsavljenje....ne znam ni broj koliko sam razlicitih proizvoda probala za zadnjih 10 meseci,a rezultat je da sada imam cak 80kg. Pocela sam da vodim brigu o ishrani,izbacil hleb,preradjevine od mesa....zivim na ovsenim pahuljicama,sojinom mleku,musli,humusu,ali kada sam na poslu ne mogu mnogo birati sta cu pojesti. Molim Vas za savet kako da smrsam bar 15 kg,pored toga moram naglasiti da pored posla nemam vremena za teretanu,ali imam kucni bicikl i steper na kojima cesto vezbam.
Odgovoreno: 02. 10. 2019.
• Poštovana,
Svaki plan ishrane podrazumeva što individualniji pristup u cilju postizanja što boljih rezultata.Postoje mnoga zdravstvena stanja koja mogu dovesti do stagnacije ili slabijih rezultata, tako da konsultacijom sa nutricionistom treba naći eventualnio razlog sporijem gubitku telesne mase.U spisku namirnica koje ste naveli ima i nekih estrogenskih namirnica i namirnica koje imaju veći glikemijski indeks, i bez obzira što se to danas popularno naziva zdravim namirnicama one ne moraju biti dobre za svakog .Često slušamo da povećanjem fizičke aktivnosti zapravo pomažemo telu da lakše gubi na mastima.Naravno to može biti i mač sa dve oštrice jer često u cilju postizanja što boljeg rezultata krećemo u jake fizičke aktivnosti i celo telo i metabolizam dovodimo u stanje stresa, pa samim tim niste  u obavezi da i to sada krenete.Moj je savet da napravimo plan ishrane koji će pre svega Vama biti lako za sprovodjenje zbog posla na kome ste, a da ujedno nadjemo uzrok sporijem gubitku telesne mase i napravimo protokol koji će Vam dati rezultat.Moj je savet da zbog specifičnosti stanja nikako ne sprovodite samostalno bilo koji režim ishrane bez prethodne konsultacije.