Prof. dr Nađa Marić Bojović

Psihijatar

Telefon za zakazivanje
+381 63 687 460

Telefon za zakazivanje

Prof. dr Nađa Marić Bojović psihijatar i profesor na medicinskom fakultetu.

Telefon za zakazivanje

+381 63 687 460

Oblasti medicine

Specijalizacija

Grad

Jezici

Raspored rada doktora

Telefon za zakazivanje
+381 63 687 460

Najnoviji tekstovi koje je lekar objavio:

Postavite pitanje

Broj odgovorenih pitanja: 104

  1. Ja sam od svoje sedme godine povučen kao osoba, a sada imam 20 godina. Kada sam u društvu ne komuniciram sem ako me neko nešto pita. Zbog toga nemam ni drugare, naravno ni devojku u ozbiljnom sam životnom problemu. Koliko treba vremena za izlečenje te bolesti, posle odlaska psihijatru? Da napomenem da sam pio latu godinu dana i malo mi je bilo bolje, sam sam prestao sa lekom i 2 meseca sam se osećao loše. Ustanovili su mi anksioznost, ali sam prestao da idem kod psihijatra. Da li se ta bolest samo lekovima leči i da li mogu postati komunikativan.

    Odgovoreno: 17. 06. 2017.
    • Prof. dr Nađa Marić Bojović

      Poštovani,
      Postoji mogućnost da imate socijalnu fobiju, koja se javlja relativno često kod ljudi sirom sveta.
      Leči se kombinacijom lekova (antidepresivi iz grupe ssri, ili neki od antidepresiva iz drugih grupa, to odlucuje specijalista psihijatar) , i psihoterapije.
      Samo kada je terapija lekovima udružena sa psihoterapijom, dobija se dugoročni efekat.

      Pozdrav

  1. Poštovanje, 

    Imam jedno pitanje. Imam zadnjih 2 godine psihičke probleme. Preprošle godine, u Nemačkoj, mi je dijagnistikovana depresija jer sam imala tranzitorni ishemijski napad mozga, tj. pred moždani udar, međutim stanje se pogoršava. Naime, osećam se odbačeno, kao da me svi mrze, bezvoljno, ne radi mi se ništa, samo bih zamračila sobu i preplakala ceo dan, imam uzašne snove o smrti, plačem za najmanju sitnicu, recimo uz film ili bilo koja reč koja me ne namerno povredi. Zadnjih mesec dana strašno razmišljam o samoubistvu, međutim imam 2 male dece, 6 godina i godinu i po dana pa me uvek to nekako preseče, jednom sam čak sekla vene. Po ceo dan razmisljam na koji način da se ubijem, a sta će posle moja ćerka, kako će to prihvatiti. Ne vidim nikakav izlaz, postajem uzašno agresivna, čupam se grebem se, decu naravno ne diram, ali pobacala bih i porazbijala sve oko sebe, ne vidim izlaz, ne znam gde da pobegnem, kome da se obratim, jedini izlaz vidim u smrti. Molim Vas, ako mi možete pomoći, da mi kažete o čemu se tu radi. 

    Unapred hvala

    Odgovoreno: 17. 06. 2017.
    • Prof. dr Nađa Marić Bojović

      Poštovana,

      Tegobe koje opisujete odgovaraju depresivnom poremećaju jakog intetnziteta, sa mogućim komplikacijama. Postoji mogućnost da je kratkotrajna ishemija dodatno pojačala psihičke tegobe, ali tim pre, Vaše duševno stanje je potrebno medicinski zbrinuti što hitnije! Leka ima, ali se morate javiti specijalisti psihijatru ili neuropsihijatru što pre.

      Pozdrav

  1. Poštovani,

    Kako da ostavim lek Bipodis, pošto mi izaziva nuspojave? 

    Hvala unapred

    Odgovoreno: 17. 06. 2017.
    • Prof. dr Nađa Marić Bojović

      Poštovani,

      Lek Bipodis ste sigurno dobili od lekara specijaliste, radi kontrole pojedinih simptoma.
      Prekid uzimanja terapije bez dogovora sa lekarom mogao bi da Vam naškodi. Neprijatni simptomi poremećaja mogu da se vrate, stanje može da se iskomplikuje.
      Najbolje je da saopštite Vašem lekaru koje neželjene pojave imate, nakon čega će on potražiti rešenje i prilagoditi terapiju.

      Pozdrav

  1. Poštovani, 

    Imam 26 godina, redovno se bavim sportom i trudim se da se raznovrsno i zdravo hranim. Ali pre par nedelja pojavio mi se problem sa trzanjem ekstremiteta, naročito ruku, dok tonem u san, što me probudi. Nekada se dešava celu noć i zbog toga jako nekvalitetno spavam. Takođe u poslednjih nedelju dana osećam uznemirenost naročito kada legnem uveče, što dodatno otežava stvar pa često ne spavam po celu noć. Da li je problem opasan i da li postoji nešto što mogu učiniti da se ovo stanje smiri? 

    Hvala

    Odgovoreno: 17. 06. 2017.
    • Prof. dr Nađa Marić Bojović

      Poštovani,

      Tegobe koje opisujete mogu biti paroksizmalne hipnagogne diskinezije, ali svakako pregled i dijagnozu mora postaviti stručnjak specijalista somnolog ili eventualno neurolog.

      Problem trzanja je manje opasan sam po sebi, ali pošto sve lošije i sve manje spavate, to je ono što može imati nepovoljne efekte.

      Predlažem da od lekara opšte prakse uzmete uput za dr s. Pejovic, klinika za psihijatriju kcs, koja je somnolog.

      Pozdrav

Prikazano 101-104 od ukupno 104 pitanja




Zakažite pregled kod Prof. dr Nađa Marić Bojović