Dr Vladan Janković

dr

Telefon za zakazivanje
+381 63 687 460

Telefon za zakazivanje

 Vladan Janković

Telefon za zakazivanje

+381 63 687 460

Oblasti medicine

Specijalizacija

Grad

Jezici

Raspored rada doktora

Telefon za zakazivanje
+381 63 687 460

Postavite pitanje

Broj odgovorenih pitanja: 234

  1. Postovani, imam 18 godina, a bolujem od trombocitopenije od svoje druge godine. U petak sam vidila krv, sve je u redu, sem trombocita i pdw. Trombociti su 65 (normala 140-400, u komori 84) , a pdw je povecan. Interesuje me sta je pdw i da li mi nesto moze pomoci? Inace se dobro osecam i ne primecujem nikakve promene. Lekari mi savetuju da proveravam trombocite na svake 2 nedelje i da iz ishrane izbacim sve sto je bele boje.

    Odgovoreno: 21. 01. 2010.
    • Dr Vladan Janković

      Poštovana,
      Pdw je širina distribucije volumena trombocita-varijacija trombocita po veličini.
      Pozdrav

  1. Postovani, imam 18 godina, a od trombocitopenije bolujem od svoje druge godine. Visoka sam 168cm i imam 55kg. Poslednji nalazi od pre dva dana kazu da su mi trombociti 65 (opseg normala 140-400) , te me zanima da li neka odredjena ishrana moze da mi pomogne i kakwa? Lekar mi savetuje da iz ishrane izbacim swe sto je bele boje. Unapred hwala.

    Odgovoreno: 21. 01. 2010.
    • Dr Vladan Janković

      Poštovana,
      Krvarenja kao komplikacije se ne javljaju pri vrednostima tr većim od 50. Što se ishrane tiče što više voća i povrća u ishrani u kombinaciji sa vežbama za održanje fizičke kondicije. Od preparata koji se preporučuju za jačanje imuniteta jedino ne preporučujem riblje ulje-omega 3 masne kiseline jer u većim dozama izazivaju sklonost ka krvarenju, pa se ne daju osobama kod kojih postoji rizik.
      Pozdrav

  1. Sin mi je pre mesec i po dana imao visoku temperaturu (39) . Ostavili su nas na bolnickom lecenju i primao je tamiflu kao terapiju, jer su sumnjali na h1n1. Posle 9 dana temperatura je spala ali samo na par dana. Ponovo smo ga odveli i posumnjali su na infekciju pa su mu dali longacef, da bi posle par dana dete odbijalo hranu i bivalo bi mu sve losije. Nakon vadjenja kostane srzi ustanovljen je tezi oblik leukemije. Interesuje me da li je moguce da lek tamiflu koji je primio bez mog potpisa izazove ovu bolest? Unapred hvala

    Odgovoreno: 17. 01. 2010.
    • Dr Vladan Janković

      Poštovana,
      Ne imao je leukemiju i pre nego što je primio tamiflu. Ni jednu malignu bolest ne može da izazove samo jedan faktor. Više faktora zajedno-nasledna predispozicija, lekovi, zračenje, virusi, toksini, konzervansi, fizički i hemiski agensi zajedno doprinesu oslobađanju i prepisivanju specijalnog gena onkogena koji se klinički manifestuje kao rak, leukemija, limfom ili sarkom.
      Pozdrav

  1. Postovani, mom suprugu je u septembru 2008 utvrdjena dijagnoza nhl b/cell, low grade. Lecen je sa 6 ciglusa r/chop metodom i sa jos cetiri ciklusa fc metodom. Doveden je u potpunu remisiju. Nazalost nakon dva meseca nasao se u relapsu bolesti. Nakon ponovne biposije zlezda utvrdjena mu je dijagnoza/nhl b/cell mantle cell lympfoma cd5-. Klasican neblastoidni oblik ovog lymphoma sa ki67 oko 10% . Molim vas za vase misljenje o daljem toku lecenja i dali je moguce da se i ova vrsta nhl dovede u potpunu remisiju. Sa postovanjem

    Odgovoreno: 14. 01. 2010.
    • Dr Vladan Janković

      Poštovana,
      Nije uobičajeno da se hemioterapija daje putem interneta, to se radi u visoko specijalizovanim ustanovama.
      Pozdrav

  1. Poštovani, u junu prošle godine mi je ustanovljena anemija tj. Vrednost gvozdja mi je bila 3, 2, kao i losije vrednosti hemoglobina, mesec dana sam pila heferol (moram da naglasim da ima i obilne menstruacije) krvnu sliku nisam proveravala. Zatim u novembru prilikom virusne infekcije, ustanovljeno je da postoji neko zariste, u urinu su pronadjene bakterije, kao i sluz, bila sam na terapiji sa hemomicinom, a gvozdje je palo na neverovatnih 0, 7, moram napomenuti, da sam se lose osecala, malaksalo, stalno mi se spavalo, boleli su me kukovi, podloznost stresu, nervozu i sl. (komentar moje dr je bio kako uopste dolazim na posao) . Trenutno sam na terapiji heferolom, folnom kiselinom, i samoinicijativno sam pocela da pijem oligogal se, koji mi je pomogao dosta kada sam imala coxaki. Bolje se osecam znatno, treba da uradim kontrolu, medjutim zadnjih par meseci ima trnjenje u ledjima, sa leve strane ledja, u pocetku manje, ali sada mi se cini da mi je sve veca ta povrsina gde osecam trnjenje, širi se na gore. Ustvari kao da osecam konstantu blagu ukocenost ledja, ovaj osecaj se pojacava ako nepravilno sedim ili stojim duze, ovo se ponavlja svaki dan. U zadnje vreme sam vrlo nervozna, prosto, imam fizičke tegobe, inace imam nizak pritisak. Moje prvo pitanje je zapravo: 1. Šta sve može da izazove ovako losa vrednost gvozdja? 2. Šta mi predlazete po pitanju trnjenja, kome da se obratim? Unapred zahvalna!

    Odgovoreno: 14. 01. 2010.
    • Dr Vladan Janković

      Poštovana,
      Obilne menstruacije, svakako, mogu da budu uzrok smanjenog gvožđa. Trnjenje i ukočenost u leđima nakog dugog stajanja i nepravilnog sedenja je često i uobičajeno. Vežbe istezanja i razgibavanja ili tretman fizijatra (ručna masaža npr.) , kao i pravilan stav pri sedenju i stajanju su neke od mera koje bi smanjile tegobe.
      Pozdrav

Prikazano 11-15 od ukupno 234 pitanja




Zakažite pregled kod Dr Vladan Janković