Dr Vladan Janković

dr

Telefon za zakazivanje
+381 63 687 460

Telefon za zakazivanje

 Vladan Janković

Telefon za zakazivanje

+381 63 687 460

Oblasti medicine

Specijalizacija

Grad

Jezici

Raspored rada doktora

Telefon za zakazivanje
+381 63 687 460

Postavite pitanje

Broj odgovorenih pitanja: 234

  1. Na šta ukazuje smenjena sedimentacija (4) i povišeni limfocit (49.7) ?
    Hvala

    Odgovoreno: 15. 06. 2009.
    • Dr Vladan Janković

      Poštovani,
      povišen procenat limfocita uz očuvanu sedimentaciju ide u prilog virusnoj infekciji. Vrednosti vaše sedimentacije 4 i ly 49.7% su u okviru normalnih vrednosti.
      Pozdrav

  1. Molim vas da mi odgovorite šta znači jaka krvna slika, mislim na hemoglobin koji je malo iznad gornje granice, kako se leči šta jesti i koje su posledice ako ostane takvo stanje hemoglobina.
    Hvala

    Odgovoreno: 15. 06. 2009.
    • Dr Vladan Janković

      Poštovani,
      jaka krvna slika je odraz dobrog zdravlja. Neznatno odstupanje jednog parametra krvne slike iznad ili ispod referentnih vrednosti nije znak bilo kakvog poremećaja niti bolesti.
      Pozdrav

  1. Poštovani,
    rezultati moje krvne slike su: rbc 3,75 hgb - 86g/l hct - 26,8% mcv- 63,1fl mch - 20,2 pg gvožđe - 0,8 mikromol/l molim vas da mi predložite terapiju za ovakvu krvnu sliku. Inače, osećam se strašno umorno i malaksalo.
    Unapred hvala

    Odgovoreno: 15. 06. 2009.
    • Dr Vladan Janković

      Poštovani,
      radi se o teškoj anemiji zbog nedostatka gvožđa. Vrednosti vaše krvne slike su malo iznad granice kada treba donetii odluku o započinjanju lečenja transfuzijama krvi. S obzirom na prisustvo značajnih subjektivnih tegoba potrebno je da se javite na kl. za hematologiju radi daljeg lečenja.
      Pozdrav

  1. Poštovanje! Moje ime je Ana Marija i već 2 god. se borim sa sideropeničnom anemijom. Radila sam sve pretrage od ginekoloških, colonoskopije do pretraga za antitijela u probavnom sustavu i sve je u redu, no meni je i dalje željezo najviše 2.2, hemoglobin 90 i stalno pada, što me dovodi do vrtoglavica. Retikulociti su u redu, također, primala sam i ferlicit 1 god. No imala sam anafilaktički šok prije 6 mjeseci, pa sam od tada na tabletama, sirupima, matičnoj mliječi i sl. , kako se rezerve stalno prazne bojim se da ću opet završiti u bolnici na transfuziji, pa vas molim za pomoć i savjet,
    Unaprijed zahvaljujem.

    Odgovoreno: 15. 06. 2009.
    • Dr Vladan Janković

      Poštovani,
      deficit gvožđa u organizmu može da nastane usled povećanog gubitka gvožđa (hronična, mala krvarenja iz digestivnog trakta, čir, hijatusna hernija, divertikuloza, tumori digestivnog trakta, produžena menstrualna krvarenja, tumori materice, paroksizmalna noćna hemoglobinurija), loše apsorpcije (ahlorhidrija, odstranjenje želuca, resekcija želuca, celijačna bolest), povećane potrebe (pubertet, trudnoća, dojenje) i nedovoljnog unošenja gvožđa hranom. Potrebno je detaljno ispitati sve moguće uzroke nedostatka gvožđa u organizmu. Dok ispitivanje uzroka anemije traje potrebno je sprovoditi lečenje, pa i bolničko lečenje ukoliko je potrebno.
      Pozdrav

Prikazano 231-234 od ukupno 234 pitanja




Zakažite pregled kod Dr Vladan Janković