Medicinske aktuelnosti

Vesti iz sveta napredne medicine. Informacije o tehnološkim medicinskim dostignućima i naučnim istraživanjima.


Članak iz oblasti Medicinske aktuelnosti
Ocena: 5 | Komentari: 0

Hidratacija i napici

hidratacija-i-napici
Nadoknađivanje izgubljene vode i soli u organizmu je od suštinskog značaja da hidratacija za održavanje odgovarajuće hidratacije i dobrog zdravlja. Voda se može nadoknaditi kroz hranu i napitke.
 
Članak iz oblasti Medicinske aktuelnosti
Ocena: 2.85 | Komentari: 0

Svo mleko sa više od 0,05 mikrograma aflatoksina biće uništeno

svo-mleko-sa-više-od-0-05-mikrograma-aflatoksina-biće-uništeno
Goran Knežević, ministar poljoprivrede, rekao je danas da će nakon objavljivanja zvaničnih rezultata iz Holandije, nadležne službe uništiti svo mleko koje u sebi bude sadržalo aflatoksin u količini većoj od 0,05 mikrograma po kilogramu.
 
Članak iz oblasti Medicinske aktuelnosti
Ocena: 5 | Komentari: 0

Prelomi kostiju kod starijih ljudi

prelomi-kostiju-kod-starijih-ljudi
Starenjem i današnjim modernim načinom života često dolazi do pojave hroničnih  bolesti. Ovde se ubraja i osteoporoza, metabolička bolest kostiju i smanjenje mase koštanog tkiva. Osteoporoza je uzrok što je kost krha i sklona prelomima, što je razlog čestoj pojavi preloma u starijoj životnoj dobi.
 

Vesti:

Na pomolu spas za obolele od dijabetesa

Kad ova revolucionarna terapija zaživi, oboleli od dijabetesa neće više morati da mere nivo šećera u krvi kao dosad, pošto će taj posao umesto...

Otkriven gen odgovoran za visoki krvni pritisak

Naučnici sa američkog Univerziteta iz Merilenda otkrili su gen za koji smatraju da je povezan sa visokim krvnim pritiskom. Gen STK39 proizvodi prot...

Žvakaće gume razvijaju vaš mozak

Naučnici su otkrili da su žvakaće gume zapravo vrlo dobre za mozak jer pojačavaju razmišljanje i opreznost. Druga studija pokazuje da one podsti...

Najnovija analiza prisustva aflatoksina u mleku

Prema rezultatima koje je pokazala analiza prisustva aflatoksina u mleku, koju je uradila laboratorija Poljoprivrednog fakulteta u Novom Sadu, u dva...

Pravilna ishrana povoljno utiče na plodnost

Muškarci koji jedu više mlečnih proizvoda i mesa, a manje zelene salate, paradajza i voća, verovatno će imati gori kvalitet semene tečnosti od ...