Moj email je*:
Moj pol je*:
Izaberite oblast*:
Godina mog rođenja je*:
Zemlja*:
Poštanski broj i mesto*:
Moje ime je (opciono):
Ne želim da moji podaci budu vidljivi na sajtu stetoskop.info

Ginekologija  (17003)

Lekari saradnici

    dr Andrea Živković
     Anita Mitreski
     Bel Medic 
    dr Biljana Jovanović Kovačević
    dr Dragan Lugonjic
    Dr Dragana Pavlović-Aćimović
    dr Dušan Simić
    dr Goran Todorović
    dr Ivan Bojović
    dr spec Jelena Seratlic
     Milan Stefanovic
    dr sci med Milovan Pavićević
    dr Nebojša Zečević
    dr Rami Aburas
     Sasa Andrijasevic
    dr Slavica Pavlović
    dr Slobodanka Petković
    dr Violeta Diković
Pitanje iz oblasti Ginekologija | Odgovoreno: 01.08.2014
Odgovorio: dr Rami Aburas

Pitanje broj #129894

Do predzadnjeg ultrazvučnog pregleda (koji je bio u 21. Tjednu trudnoće) nije mi rečeno da s plodom nešto nije u redu. No, sada na zadnjem pregledu mi je rečeno da plod ima usporen fetalni rast (u 30. Sam tjednu, a fizička razvijenost bebe je kao da sam u 28. Tjednu) . Beba je inače skladna, tj. Glava, abdomen i femur jednako kasne. Za dva tjedna moram na novu kontrolu. Moja pitanja su: što ako se stanje neće popraviti ili ako se još dodatno pokvari? Koje su posljedice za bebu i kako se medicinski tretira ovaj problem? Da li da se pripremim za ležanje (u bolnici ili kod kuće) ostatak trudnoće? Kako bih ja mogla utjecati na stvar da se popravi (prehrana, manje kretanja, itd) ? Inače sam sitnija i kilažom i visinom, a iste karakteristike ima i otac, pa mi je nekako za očekivati da i bebica bude nešto manja. Priznajem da uopće nisam svjesna koliko je stvar ozbiljna ili bezazlena i da sam vrlo zbunjena. Slobodno napišite još informacija koje bi bilo korisno znati o ovom slučaju, a nisam se sjetila pitati. Unaprijed zahvaljujem na odgovoru. Lp

Poštovana,
Obzirom da ste oboje sitniji razlika od 2 nedelje nije nista opasna, kao sto ste rekli da su mere skladne, bez panike, uradite ekpertski uz pregled.
Pozdrav

Postavite komentar Pogledajte postojeće komentare (0)
Pitanje iz oblasti Ginekologija | Odgovoreno: 01.08.2014
Odgovorio: dr Rami Aburas

Pitanje broj #129896

Postovani, pre mesec dana sam popila pilulu jutro posle. Vec dve nedelje svakodnevno imam glavobolje u temenom delu glave, pa me zanima da li je moguce da su one uzrokovane tim hormonima? Menstruaciju sam dobila uredno. Hvala

Poštovana,
Pilule nemaju veza sa glavoboljom.
Pozdrav

Postavite komentar Pogledajte postojeće komentare (0)
Pitanje iz oblasti Ginekologija | Odgovoreno: 01.08.2014
Odgovorio: dr Rami Aburas

Pitanje broj #129897

Poštovani, pišem u ime svoje majke. Na papa testu joj je pokazano da ima cin 2 + hpv. Na idućem papa testu je zaokružena samo miješana flora, povezana sa upalom. Što nam je bilo veoma čudno jer koliko smo upućeni ovo "stanje" se ne može potpuno ukloniti već samo kontrolirati. Ali u međuvremenu je koristila tablete za imunitet, med za ženske bolesti, vaginalete itd. Pa smo se ponadali da su čuda ipak moguća. Da bi na zadnjem papa testu (urađenom 4. 4. 2014) bilo ustanovljeno da ipak i dalje ima cin 2 visokog stupnja i promjene povezane sa hpv. U našoj ambulanti se čeka po 3 mjeseca na nalaz tako da je moguće da se kroz to vrijeme svašta nešto izdešava. Uglavnom šalju je na kolposkopiju koju je već radila. Pa nas zanima vaše mišljenje, može li se ovo stanje ikako poboljšati? Prilažem vam i sliku zadnjeg nalaza i zahvaljujem na vašem vremenu.

Da pogledate sliku vezanu za ovo pitanje kliknite ovde

Poštovana,
Cin 2 je umerena displazija i ona je posledica dugotrajne neizlecene upale grlica materice (cervicitis & colpitis) koju treba adekvatno leciti.

procitajte nas clanak o cervicitisu i colpitisu na sajtu stetoskopa.

ginekoloska ordinacija “aras”
http: //www. Wix. Com/aburasrami/aras
dr rami aburas
dobracina 6/1
tel. 2622832
064 1188264
ramiaburas@hotmail. Com

Pozdrav

Postavite komentar Pogledajte postojeće komentare (0)
Pitanje iz oblasti Ginekologija | Odgovoreno: 01.08.2014
Odgovorio: dr Rami Aburas

Pitanje broj #129898

Poštovani! Menstruacija mi kasni već 3 mjeseca. Nikada nisam imala spolni odnos. Mozete li mi reci zasto se to desava? Pozzz

Poštovana,
Verovatno imate hormonski poremecaj, proverite hormonski status.
Pozdrav

Postavite komentar Pogledajte postojeće komentare (0)
Pitanje iz oblasti Ginekologija | Odgovoreno: 01.08.2014
Odgovorio: dr Rami Aburas

Pitanje broj #129899

Postovani, pitanje je za devojku od 18 godina. Dijagnostikovani su joj polisticni jajnici. Zbog izostajanja menstruacije, obratila se ginekologu koji ju je poslao u bolnicu na detaljnije ispitivanje. Bez puno objasnjavanja su joj rekli da pocne da pije tablete za kontracepciju kako bi joj menstruacija bila redovna. Nase pitanje je, sta kad ona bude htela da ostane u drugom stanju, kako ce joj se uspostaviti redovan ciklus kad prestane sa kontraceptivnim tabletama?. Ako biste bili ljubazni da nam to malo pojasnite. Hvala unapred.

Poštovana,
Cisticni /policisticni jajnici su posledica hormonskiog poremecaja, razlicite su prakse u nacinu lecenja, zato savetujem da se proveri hormonski status na sledeci nacin: fsh, lh, estradiol, progesteron 7, 14, 21 dan ciklusas da bi dobila adekvatnu ne kontraceptivnu terapiju.



Pozdrav

Postavite komentar Pogledajte postojeće komentare (0)
Prikaži:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 ... 3401 |  Sledeća»