1. Pitanje broj: #34663
Poštovana,
Bavim se aktivno sportom (aerobik + teretana) svakim danom osim vikenda kada praktikujem plivanje. Primjenjujem i zdrav režim ishrane baziran na voću, povrću i žitaricama (od mesa piletina, teletina, tunjevina). Imam 39 god. 90kg na 193cm. Interesuje me količina vode koju s obzirom na način treniranja, stil života i moje mjere treba da unosim dnevno. Ja popijem oko 5l +1l koji unesem putem hrane. Da li je ta količina adekvatna i da li postoje eventualne nus pojave izazvane unošenjem veće količine tečnosti tj. vode?
Unaprijed hvala.
Odgovoreno: 26. 07. 2009.