Za zakazivanje telefonskim putem pozovite 063/687-460 Za zakazivanje telefonskim putem 063/687-460
1. Pitanje broj: #58370
Postovani, potreban mi je savet u ishrani jer imam problema sa hrsakvicom na kolenu, ako ste u mogucnosti da mi preporucite i neke od proverenih lekova kao i svakodnevnu ishranu!!! Unapred hvala!!!
Odgovoreno: 08. 04. 2010.
• Poštovana,
Pitajte specijalistu fizijatra ili sportske medicine u vezi kolena. Nema posebne ishrane, ishrana treba da je u najopštijem smislu zdrava, raznovrsna ishrana i prilagođena da budete u zoni dobre - normalne telesne težine.
Pozdrav