Postovana doktorko Dimitrijevic.  Iz samog naslova poruke shavatate u cemu je moj (veliki) problem. Zanima  me procedura lecenja, gde prvo se obratim i kome(studiram u Novom Sadu,i  veoma mi je vazno da li je taj doktor priznati strucnjak za ovu  temu).Procitao sam da to moze i lekovima i jos nekim raznim metodama da se  leci. Zanima me procenat izlecenja i za koliko moze da se produzi odnos  posle terapije?  Hvala vam u napred...

Odgovoreno: 23. 12. 2007.
• Postovani , Vas problem Vas sigurno u velikoj meri brine, ali niste napomenuli da li ste se do sada ikome obracali u cilju lecenja, otkada je prisutan i da li ste od pocetka aktivnog seksualnog zivota imali drugaciji nacin funkcionisanja. Moram da priznam da ne znam ko se time u N.Sadu bavi kao uzom specijalnoscu, u Nisu je to prof.Jezdimir Zdravkovic. Moracete ipak da se raspitate kod lokalnih strucnjaka o tome, pa ocekujem da Vas bilo ko od psihijatara usmeri ka onome ko se time narocito bavi. Izlecenje je moguce, a efekti su individualni i samo produzenje seksualnog odnosa kao i brzina izlecenja zavisi od mnogih okolnosti, velikim delom i od vase motivisanosti za terapiju i spremnosti da pratite terapijsku proceduru. Dr Bojana Dimitrujevic specijalista med.psihologije