1. Postovani, Imala sam zasticen odnos 28. Decembra ali nakon zavrsenog odnosa kondom je do pola ostao u meni. Nisam sigurna da li je nesto moglo uci(koliko sam videla nista se nije razlilo samo je ostalo do poa unutra)i iz tog razloga sam pola sata nakon toga popila tabletu za dan poslije po prvi put u zuvotu. Moja menstruacija je trebala da dodje sutra ali sam pre 3 dana dobila nesto slicno menstruaciji ali samo manje obilno i braon boje. Danas vec mogu da vidim i svezu krv ali i dalje nije obilno i vecinom je braon. Pretpostavljam da je to neka od reakcija na tabletu za dan poslije ali obzirom da sam mlada i da nikad pre nisam bila u slicnoj situaciji imam razloga da brinem. Interesuje me da li reakcija tela na tabletu moze biti takva ili treba da brinem i sumnjam na trudnocu? Takodje, nemam priliku da posjetim ginekologa jer sam na drugom kraju svijeta i mogla bih da ga posjetim tek za 20 dana. Hvala.

    Odgovoreno: 11. 01. 2019.

Ostavite komentar