1. Pitanje broj: #73060
Postovani, moja prijateljica ima giht, pa me zanima da li smije jesti tj. Da li je preporucljivo jesti kuvani kiseli kupus i koju salatu smije, a koju ne?! Znamo za sve ostalo sto se tice dijete tj. Nacina ishrane ali ovo nigdje ne mogu da nadjem! Srdacan pozdrav!
Odgovoreno: 30. 12. 2010.
• Poštovana,
Koliko ja znam kupus i drugo povrće sme da jede. Važno je ograničiti količinu mesa, uključujući i ribu i iznutrice, a ukoliko je gojazna smršati postepeno. Valjda prijateljica ne pije alkoholna pića, pogotovu pivo: ) slatkiše izbaciti.
Pozdrav