1. Pitanje broj: #60169
Holesterol mi je 9 i sta treba preduzeti??
Odgovoreno: 30. 04. 2010.
• Poštovana,
Hoćete kratko ili dugačko? Kratko - ne može. Duže: redovne periodične kontrole kod lekara i uklanjanje rizika: pušenje, fizička neaktivnost, hipertenzija, gojaznost, loša ishrana. Ishrana: bez žumanaca, iznutrica, iole masnih komada mesa, bez mesnih prerađevina, bez punomasnih mlečnih proizvoda, bez masnih peciva, maslaca, margarina. Ako ove sastojke imate u slatkišima (a najčešće imate) - ni slatkiši. Koliko dugo? Do kraja života. Da li ste spremni da počnete: )
Pozdrav