1. Pitanje broj: #33552
Recite kako da izlečim holesterol i krvarenje na nepca?
Odgovoreno: 11. 07. 2009.
• Poštovana,
ne znamo da li ste imali povišeni holesterol u jednoj ili više analiza krvi u prošlosti. Ukoliko je to bio slučaj više puta preporučuje se izbor namirnica sa manje zasićenih masnoća i holesterola. Izbacite mast, tvrdi margarin i puter, žumanca, punomasne mlečne proizvode, iznutrice. Mesa jedite mršava ali u ukupno smanjenoj količini. Puno povrća i voća. Povišeni holesterol ne možete da izlečite, ali ishrana doprinosi da se drži pod kontrolom. Probleme u okviru usne šupljine iznesite stomatologu.
Pozdrav