1. Pitanje broj: #32723
Poštovani,
uz odlazak u teretanu, koji bi način ishrane najviše pomogao povećanju mišićne mase?
Unapred, hvala na odgovoru.
Odgovoreno: 01. 07. 2009.
• Poštovani,
povećanje mišićne mase ima veze sa unosom proteina. Smatra se da se balansiranom mešovitom ishranom obezbeđuje i dovoljno proteina. Kada je zbog treninga potrebno obezbediti povećani unos kalorija kroz povećanu ukupnu količinu hrane onda se smatra da je proporcionalno povećan i unos proteina, odnosno nemate potrebe za dodavanjem specijalnih suplemenata. Izvori proteina su meso i mesni proizvodi (birate što manje masne), mleko i mlečni proizvodi (sa najnižim procentom masnoće), jaja, povrće iz grupe mahunarki (pasulj, soja, grašak) pa ove namirnice rasporedite kroz dnevne obroke. Mleko eventualno pojačajte kašikom nemasnog mleka u prahu ili dodatkom jajeta.
Pozdrav