1. Pitanje broj: #31407
Posle tragedije u porodici ugojila sam se 15kg. Da li mi možete preporučiti neke tablete za mršavljenje posto redukcijom hrane ništa ne postižem?
Unapred zahvalna
Odgovoreno: 12. 06. 2009.
• Poštovana,
dali ste premalo podataka, pogotovo kako ste izveli redukciju hrane. Posetite lekara - dijetetičara kako povodom ishrane koja je primerena baš vama, tako i povodom saveta o preparatima. Od preparata ne očekujte čudo, neki ipak zahtevaju istovremenu korekciju u ishrani.
Pozdrav