1. Pitanje broj: #27735
Poštovani doktore,
Kako da se zdravo hranimo a pri tome i smršamo?
Veliki pozdrav
Odgovoreno: 29. 04. 2009.
• Poštovana,
Ukratko, puno povrća, dosta voća (pola kilograma dnevno), ugljenih hidrata u smislu hleba od celog zrna, pirinča, krompira, supe, čorbe, meso-teletina, piletina, riba. Sve bareno, kuvano ili ispečeno na električnom roštilju sa dodatkom maslinovog ulja u minimalnim količinama na kraju obrade. Izbegavati grickalice, prženo, svinjetinu, dimljeno, masne sireve, pavlake, začine. Naravno, ovo su okviri, Vi možete da odstupite do određene mere, ali bitno je imati granicu.
Srdačno, dr milena