Prof. dr Ivana Binić

Dermatovenerolog

Telefon za zakazivanje
+381 63 687 460

Telefon za zakazivanje

Prof. dr Ivana Binić je objavila veliki broj stručnih i naučnih radova u referentnim medicinskim časopisima u bazama medicinskih podataka SCI, CC, PubMed kao i na svetskim i evropskim kongresima dermatovenerologa. Njeni interesi uključuju teledermatologiju, lečenje rana, kozmetičku dermatologiju, biološku terapiju i komplementarnu medicinu.

Telefon za zakazivanje

+381 63 687 460

Oblasti medicine

Specijalizacija

Grad

Jezici

Raspored rada doktora

Telefon za zakazivanje
+381 63 687 460

Najnoviji tekstovi koje je lekar objavio:

Postavite pitanje

Broj odgovorenih pitanja: 1716

  1. Poštovani, imam problem sa bubuljicama na zadnjici. Uglavnom su male i ima ih na unutrašnjoj strani ali se s vremena na vreme pojave velike, bolne bubuljice, posle kojih ostaju fleke. Ne mogu da se iscede. Nemam problem sa bubuljicama na drugim delovima tela. Imam ih čitav zivot i probala sam razne pilinge, pudere i kreme ali ne pomaze. Šta da radim? Hvala.

    Odgovoreno: 04. 05. 2010.
    • Prof. dr Ivana Binić

      Poštovana,
      Furunculosis. Pokušajte sistemskim i lokalnim antibioticima.
      Pozdrav

  1. Poštovani! Imam 30 god. I malo izraženiju maljavost ali ništa toliko strašno. Redovno se depiliram u predjelu bikini zone ali mi malje urastaju. Od tog urastanja pojavile su mi se tamne mrlje po toj zoni. Sada i kada se izdepiliram imam fleke koje ružno izgledaju. Molim vas šta da radim, da li postoji neko sredstvo za izbjeljivanje tih flekica? Unaprijed hvala!

    Odgovoreno: 04. 05. 2010.
    • Prof. dr Ivana Binić

      Poštovana,
      Pročitajte prethodni odgovor.
      Pozdrav

  1. Poštovani! Imam 30 god. I malo izraženiju maljavost ali ništa toliko strašno. Redovno se depiliram u predjelu bikini zone ali mi malje urastaju. Od tog urastanja pojavile su mi se tamne mrlje po toj zoni. Sada i kada se izdepiliram imam fleke koje ružno izgledaju. Molim vas šta da radim, da li postoji neko sredstvo za izbjeljivanje tih flekica? Unaprijed hvala!

    Odgovoreno: 04. 05. 2010.
    • Prof. dr Ivana Binić

      Poštovana,
      Pokušajte da promenite način epilacije. Što se hiperpigmentacija tiče, potrebno je utvrditi uzrok-tj. Da li su nastale od zapaljenskog procesa.
      Pozdrav

  1. Na odedeni delivi na glavata imam opaganje na kosata, mislam deka e kosopasec, dali ima nekoj lek za toa? Blagodaram

    Odgovoreno: 04. 05. 2010.
    • Prof. dr Ivana Binić

      Poštovana,
      Konsultujte dermatologa. Moguće je da je infekcija ili drugi uzroci. Potrebno je postaviti dijagnozu. Lečenje će potrajati par meseci.
      Pozdrav

  1. Postovani koja je ph vrednost intimnog dela tela kod muskaraca, i da li je bolje odrzavati higijenu obicnim sapunima sa ph 5, 5 ili gelovima za intimno tusiranje sa ph 4, 6???

    Odgovoreno: 04. 05. 2010.
    • Prof. dr Ivana Binić

      Poštovani,
      Mislim da potpuno preterujete. Higijenu tela i kože potrebno je održavati normalnim preparatima ukoliko je koža normalna. Preparati sa različitim ph se ponekada koriste kod različitih dermatoza.
      Pozdrav

Prikazano 6-10 od ukupno 1716 pitanja




Zakažite pregled kod Prof. dr Ivana Binić