Lecenje Ginekologija Krvni Pritisak Trudnoca Ureaplazma

Zona zdravlja

« Pret. | 1 ... | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |  Sled. »

Članak iz oblasti Zona zdravlja
Postavljeno: 01.10.2007
Ocena: 3.12 | Komentari: 0

Joga - mislite o disanju

Način disanja većine ljudi je loš i štetan po njihovo zdravlje. Oni nakupljaju veliku količinu iskorišćenog, neproduktivnog vazduha u plućima. Nekoliko jednostavnih joga vežbi disanja mogu vam pomoći u borbi protiv stresa.  
Članak iz oblasti Zona zdravlja
Postavljeno: 28.09.2007
Ocena: 3 | Komentari: 0

Obratite pažnju na vaše srce barem jedan dan

U okviru proslave Svetskog dana srca, više puta je naglašeno da su bolesti srca i krvnih sudova vodeći uzrok obolevanja i smrtnosti u svetu i kod nas. Ovi podaci se uglavnom odnose na učestalost infarkta srca i moždanog udara kao najistaknutijih predstavnika ovih bolesti. Bolesti krvnih sudova u svetu godišnje odnesu 17,5 miliona života što bi bilo podjednako dvostrukom broju stanovnika Srbije.
 
Članak iz oblasti Zona zdravlja
Postavljeno: 27.09.2007
Ocena: 3 | Komentari: 3

Spas za pušače - elektronska cigareta

Spasite pluća i uživajte u cigareti gde god i kad god stignete, bez obzira na zabrane i bez štete za sebe i okolinu. Elektronske cigarete sadrže sve što je potrebno – nikotin i ukus duvana, a ne štete.
 
Članak iz oblasti Zona zdravlja
Postavljeno: 03.09.2007
Ocena: 2.45 | Komentari: 0

Alarmantno širenje side u Evropi!

Svetska zdravstvena organizacija procenila je da epidemija HIV-a u srednjoj i istočnoj Evropi raste po godišnjoj stopi od 40 posto, što je više nego u subsaharskoj Africi. SZO i UN-ova agencija za AIDS procenili su da je krajem 2006. na području 53 zemlje šire Evropske regije bilo 2,44 miliona obolelih od AIDS-a, od čega 1,7 miliona u zemljama istočne Evrope i centralne Azije.  
Članak iz oblasti Zona zdravlja
Postavljeno: 29.08.2007
Ocena: 2.89 | Komentari: 0

Kafa izaziva visok krvni pritisak

Ljubitelji kafe imaju povećane izglede da budu prinuđeni da uzimaju lekove za kontrolu visokog krvnog pritiska, utvrdili su finski naučnici koji, međutim, nisu otkrili povezanost između količine kafe koju neko popije i povećanog rizika od hipertenzije. Mada je i ranije bilo istraživanja o poveznosti konzumiranja kafe i hipertenzije, ta veza još nije sasvim razjašnjena, napisali su dr Gang Hu s Nacionalnog instituta za javno zdravlje u Helsinkiju i njegove kolege u članku, objavljenom u američkom 'Časopisu za kliničku ishranu'. Istraživači su stoga pratili 24.710 Finaca starih između 25 i 64 godine koji nikada nisu uzimali lekove protiv hipertenzije, koronarnih srčanih bolesti ili šloga. Oni su dali podatke o svojoj dnevnoj potrošnji kafe. Te osobe su praćene tokom prosečno 13,2 godine, a u međuvremenu je 2.505 njih otpočelo lečenje visokog krvnog pritiska. Potreba za otpočinjanjem uzimanja lekova bila je veća kod potrošača kafe nego kod onih koji je nisu pili, pri čemu je najveće povećanje rizika [od 29 odsto] povezano s konzumiranjem dve do tri šoljice dnevno. Ispijanje više od osam šoljica kafe dnevno povećalo je, međutim, rizik samo 14 odsto. 'Mada je rizik od hipertenzije povezane s unošenjem kafe relativno mali, on može biti od izvesnog značaja za javno zdravlje jer je kafa, posle vode, najčešće konzumirani napitak, dok hipertenzija predstavlja veliki problem u svetu', istakli su dr Hu i njegove kolege. 'Izgleda da pijenje kafe, sa druge strane, smanjuje rizik od dijabetesa tipa 2, dok je veza između konzumiranja kafe i rizika od kardiovaskularnih bolesti komplikovana i tu su potrebna dalja istraživanja', zaključili su naučnici.  
« Pret. | 1 ... | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |  Sled. »
Na sajtu Biobalans.com izloženi su raznovrsni Preparati za mršavljenje
stetoskop.info/postanite-lekar-saradnik.htm
magazinewhite.com