Lecenje Ginekologija Krvni Pritisak Trudnoca Ureaplazma

Zdravi saveti

« Pret. | 1 ... | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |  Sled. »

Članak iz oblasti Zdravi saveti
Postavljeno: 19.09.2007
Ocena: 3 | Komentari: 0

Voda - izvor života

Bez nje se ne može, valja je uvek imati pri ruci i popiti čašu više. Od ovog viška glava ne boli, naprotiv!  
Članak iz oblasti Zdravi saveti
Postavljeno: 13.09.2007
Ocena: 2.75 | Komentari: 0

Nokti - barometar zdravlja

Želeli bismo da nam nokti uvek budu uredni, čisti i sjajni. Ali, uprkos nezi, oni se oštećuju, pucaju, menjaju boju, krive... Hajde da vidimo koje su promene na noktima moguće i kada ih treba pokazati lekaru.  
Članak iz oblasti Zdravi saveti
Postavljeno: 11.09.2007
Ocena: 2.73 | Komentari: 0

Pivo ili vino?

U stalnom ratu piva i vina trenutno je blaga prednost na strani ovog drugog pića. Bar tako smatraju stručnjaci u Francuskoj, a gde bi drugde. Po njima, osobe koje piju vino u umerenim količinama manje su podložne riziku od porerane smrti od onih koje vole pivo ili uopšte ne uzimaju alkohol. Naučnici su kontinuirano ispitivali 36.250 muškaraca starosti između 40 i 60 godina. U nečemu su izjednačili oba pića – i pivo i vino utiču na smanjenje rizika od kardiovaskularnih bolesti. „Uzimajući u obzir potencijalne opasnosti od alkoholnih pića, naši rezultati pokazuju da nekoliko čaša vina dnevno mogu blagotvorno da utiču na zdravlje, ali to nikako ne treba da podstiće ljude da konzumiraju alkohol,” kaže autor studije Serž Reno iz Nacionalnog instituta za medicinu u Bordou. Kao što se navodi u preporukama za zdravu ishranu, objavljenim 1995. godine u Sjedinjenim Državama, »ako pijete alkohol, činite to u umerenim količinama i to tokom obroka,« zaključuje se u francuskoj studiji.

 

 

 

 
Članak iz oblasti Zdravi saveti
Postavljeno: 06.09.2007
Ocena: 3 | Komentari: 0

So povećava rizik od raka želuca

Nova studija britanskih istraživača tvrdi da je razlog što ishrana bogata solju povećava rizik od karcinom želudca taj što bakteriji Helikobakter pilori, zaslužnoj za razvoj karcinoma želudca, odgovaraju visoke koncentracije natrijum hlorida. Karcinom želudca se češće javlja u azijskim zemljama, gde se često konzumiraju umaci bogati solju i ukiseljena riba. Da bi se smanjio rizik od karcinoma želudca, dobra je ideja smanjiti hranu bogatu solju a čaša vode posle obroka je dobra navika, ne samo zato što pomaže probavu, već i zato što smanjuje koncentraciju soli.  
Članak iz oblasti Zdravi saveti
Postavljeno: 02.09.2007
Ocena: 2.89 | Komentari: 0

20 načina da doterate liniju

Trikovi za koje, možda, niste čuli, ali da deluju – deluju!  
« Pret. | 1 ... | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |  Sled. »
Na sajtu Biobalans.com izloženi su raznovrsni Preparati za mršavljenje
stetoskop.info/postanite-lekar-saradnik.htm
magazinewhite.com