Ginekologija  (17389)

Postavite pitanje

Pitanje iz oblasti Ginekologija | Odgovoreno: 28.08.2008
Odgovara: Milan Stefanović

s postovanjem, ako mozete da mi razjasnite ovo pitanje i sta dalje, radi se o mojoj svekrvi.2005 god. je operisala desnu dojku cela je odstranjena kao i pazusna jama,sa uputnom dijagnozom:SP.POST.mastektom.A.A.III,nalaz zavrsni p.h.st.post.pumorectomiam glanduae mmammae.Displasia.fibrocyspica glanduale mmammae.Metastasis carcinomatis glandulale.mmammae in Lypmmlumphonodis-et testo,fibroadiposo,perinodalis[5/15],P.H.Meta carcinomatis gl.mmamme in LLGL.et.texsto-fibro-adiposo perinlodalis 5/15,zavrsava se i PU mmammae I.dex.[c-50].operacija tumrectomio.biopsijom ex-tempore-maligno 242-170,mastectomio-sec.Maddem.Biopsijo.Drainagae. ,to je posle operacije gde je imela 6 hemoterapija,22zracenja odlicno je podnela i pije tablete hormonske[nolvadex].sve do sada su nalazi dobri ali se pojavila promena na endometrijumu,uterus uindiferempuom polo.63x30x42mm.Endometrijum 5mm,3-4mm.Nakon 4maseca se povecalo na 7mm.lekar je rekao da je od hormonskih lekova.recite mi koji je njen stadijum dojke, dalje misljenje o endometrijumu i sta dalje Proslo je 4 god.od operacije.

Nolvadex dovodi do zadebljanja endometrijuma (propratni efekat). Obzirom da zena ima meta promene u limfnim cvorovima i sa aspekta sirenja procesa i u endometrijum potrebno je uraditi eksplorativnu kiretazu i H-P verifikaciju. Sto se tice stadiranja Ca dojke to morate pitati hirurga odn. konzilijum kome se ova zena redovno javlja.


 Komentari (0)» Postavite komentar

Nema postavljenih komentara za ovaj odgovor.
kuca zdravlja
aerogaga.com/karte.php
Table 'q' is marked as crashed and should be repaired

Pregledajte odgovore: