Psihijatrijske bolesti  (1882)

Postavite pitanje

Pitanje iz oblasti Psihijatrijske bolesti | Odgovoreno: 07.01.2010
Odgovara: Dragana Krasić

Poštovani, molim vas, recite mi da li tbl. Risar a 1 mg u dozi 0+1/2+1/2 mogu da pojačaju apetit i samim tim povećaju kilažu ako se uzimaju uz tbl. Seroxat i tbl. Ksalol, jer mi se pojačao apetit i dobijam na kilaži bez drugih promena u životu, osim što su mi uključili i taj lek jer sam emotivno preosetljiva. Moja dijagnoza je f40, f60, f32. Hvala vam!

Poštovana,
Da, moze doci do povecanja apetita, ali je to retka nus pojava, pogotovu sto je vasa doza dosta niska.

dr d. Krasic
Pozdrav


 Komentari (1)» Postavite komentar

Postavio: Marija Cosovic
14.11.2011. 20:06:19
Pijem lekove od 06. 05. 2010. Risar i zoloft i za to vreme potpuno mi je stala menstruacija. Ginekolog kaze da sam potpuno zdrava ginekoloski, a neuropsihijatar kaze da to nije od lekova. Risar pijem 1mg, a zoloft 50mg. Uz sve to povisen mi je prolaktin i curi mi mleko. Molim vas recite mi kome da se obratim i sta da radim? Hvala