Bolesti srca  (2328)

Postavite pitanje

Pitanje iz oblasti Bolesti srca | Odgovoreno: 20.08.2009
Odgovara: doc dr Zoran Perišić

Poštovani,
Pre par dana sam od lekara dobio lek Nebilet 5mg. Koji pijem zbog povišenog pritiska. Reč je bila o tome da popijem 1/4 leka svaki dan a ukoliko mi to ne pomogne da popijem još 1/4. Odnosno, sada trenutno pijem 1/2 ovog leka dnevno (rečeno mi je da pratim pa da se vratim na 1/4) ali već od ujutru pritisak počinje da raste oko 140/80 pa popodne oko 155/75 - 90. Često imam i tahikardije. Zanima me da li se ovaj lek uopšte pije ovako i da li je on uopšte za mene? Takođe me zanima da li smem da popijem tabletu cijalisa ukoliko pijem ovaj lek i imam ove simptome?
Unapred zahvalan.

Poštovani,
Nebilet je dobar izbor za Vas i treba naći dozu koja Vam odgovara i koja reguliše pritisak. Uz nebilet smete da uzimate cialis. Nebilet treba uzimati u dve dnevne doze.
Pozdrav


 Komentari (0)» Postavite komentar

Nema postavljenih komentara za ovaj odgovor.