Neurologija  (3892)

Postavite pitanje

Pitanje iz oblasti Neurologija | Odgovoreno: 22.03.2009
Odgovara: dr Nikola Vukasinović

Poštovanje, doktore, Imam za Vas jedno pitanje. Naime, u novembru mesecu uradjena mi je embolizacija aneurizme. Sada osecam trnjenje u predelu glave i vrata, pa Vas molim da mi odgovorite da li je potrebno da uzimam neke lekove ili je to \\\\\\\\\\\\\\\'\\\\\\\\\\\\\\\'trnjenje\\\\\\\\\\\\\\\'\\\\\\\\\\\\\\\' normalno posle takve intervencije i koliko će još trajati? Takodje me interesuje koja je zamena za lek aminalon koji ne mogu da nabavim? Srdačan pozdrav iz Bojnika.

Postovana, koliki vam je krvni pritisak. Uradite kontrolnu MR mozga sa angiografijom, EEG. Aminalon nema direktnu zamenu ali mozete pokusati sa tbl.Tanakan 3x1. Pozdrav


 Komentari (1)» Postavite komentar

Postavio: vladica
02.02.2010. 13:10:37
Aminolon vam moze doneti neko iz rusije nije im velika cena