Opšta medicina  (1687)

Postavite pitanje

Pitanje iz oblasti Opšta medicina | Odgovoreno: 14.06.2018
Odgovara: Dr Miloš Trajković

Poštovani,

Meni je nađena vrednost šećera u krvi 8. 0. Drugi put nakon 3 meseca ponovo mi je nađena ista vrednost šećera. Lekar mi je dao lek Gluformin da pijem dva puta u toku dana i to u toku ručka i u toku večere. Dobila sam dve kutije. Popila sam jednu kutiju Gluformina i od kad sam počela da pijem ovaj lek stalno imam dijareju. Nemam grčeve niti bolove u stomaku ali imam jednom ili dva puta dnevno dijareju. Malo sam smršala od kada uzimam ovaj lek. Visoka sam 175 cm a imala sam 85 kg dok sada imam 80 kg. Čitala sam da je neželjeni efekat leka dijareja i muka ali samo u početku pa kasnije prođu ti simptomi. Ja sam popila jednu kutiju leka i prešla na drugu kutijum i još uvek imam iste simptome. Imam pesak u oba bubrega da li to ima nekog uticaja na uzimanje ovog leka? Šta da radim da li dalje da uzimam ovaj lek?

Poštovana,

Reakcija na ovaj lek kao i prestanak dijareje kao neželjenog dejstva je individualna. Nastavite da pijete Gluformin, ukoliko se simptomi i posle nekog vremena ne povuku, obratite se Vašem lekaru kako bi zamenio terapiju.

Pozdrav


 Komentari (0)» Postavite komentar

Nema postavljenih komentara za ovaj odgovor.