Redovno konzumiranje masnih polinezasićenih kiselina omega-3 smanjuje za 20 odsto opasnost od smrti izazvane srčcanim problemima, pokazalo je istraživanje grupe naučnika s kanadskog univerziteta Alberta.
Naučnici su došli do tih rezultata, objavljenih na kongresu kanadskog Kardiološkog udruženja, analizirajući podatke iz više istraživanja, kojima je bila obuhvaćena zdravstvena dokumentacija o 30.000 pacijenata u svetu.
Oni preporučuju da se omega-3, kojih najviše ima u lososu i pastrmki, uključi najmanje dva do tri puta sedmično u ishranu.
Osim što štite srce, omega-3 ublažavaju i simptome više oboljenja nervnog sistema, kao što su epilepsija, Alchajmerova bolest i depresija, preneli su francuski mediji.