Ocenite članak:
  • 10
(1.5 / 10)

Od mleka sitiji i vitkiji


od-mleka-sitiji-i-vitkiji

Ukoliko jutarnji obrok započnete čašom mleka, velike su šanse da ćete dugo ostati siti tokom dana i da ćete manje pojesti za ručak, pokazuju nove studije.

Ako za doručak popijete čašu punomasnog mleka umesto čaše soka, kasnije ćete ogladneti i manje ćete pojesti za ručak.

Nove studije sprovedene u Australiji pokazuju da ljudi koji ujutro piju mleko duže vremena osećaju sitost te u kasnijim obrocima unose devet odsto manje količine hrane od osoba koje dan započinju čašom voćnog soka.

Studija je sprovedena na 34 muške i ženske osobe koje imaju problema s kilažom.

Danima su naizmenično pili mleko i voćne sokove jednake kalorijske vrednosti. Naučnici smatraju da je poenta najverovatnije u proteinima, laktozi ili gustoći napitka.

Takođe, primetili su da upravo s malim smanjenjima kalorija, do 50 na dan, kilogrami nestaju.


 Komentari: 1 | Pogledajte komentare | Pošaljite komentar Postavite pitanje lekaru