POSTAVITE PITANJE LEKARIMA

Moje ime je (opciono):
Moj email je*:
Moj pol je*(označite polje):
Godina mog rođenja je*:
Zemlja*:
Poštanski broj i mesto*:
Izaberite oblast*:

Ukoliko postoji potreba dodajte sliku uz vaše pitanje:

Odaberite datoteku
Ne želim da moji podaci budu vidljivi na sajtu stetoskop.info

Nega lica i tela   (12)

Lekari saradnici

     Marija Đorđević
Pitanje iz oblasti Nega lica i tela | Odgovoreno: 21.02.2018
Odgovorio: Mr sci med dr Dragana Petrović-Popović

Pitanje broj #155773

Poštovana, 

Da li devojčica od 12, 5 godina, koja ima mitisere na t zoni lica, treba iste da uklanja ili ne? Ne znam da li je rano za posetu kozmetičaru u tom uzrastu?

Poštovana,

Nije rano za posetu dermatologu radi pregleda i saveta o plavilnoj nezi lica, a u zavisnosti od zahvaćenosti i intenziteta akni lekar se može odlučiti i za neku terapiju prilagođenu uzrastu.

Pozdrav

Postavite komentar Pogledajte postojeće komentare (0)
Pitanje iz oblasti Nega lica i tela | Odgovoreno: 21.02.2018
Odgovorio: Mr sci med dr Dragana Petrović-Popović

Pitanje broj #155998

Poštovani, 

Već duži period (duži od 6 meseci) imam problem sa mitiserima na čelu, leđima, a sada su počeli da se javljaju na dekolteu, a nekada i na vratu. Mitiseri su veoma duboki, ne mogu da se istisnu, ali ja sam naravno to čačkala, i sada imam ranice i ožiljke i mitisere koji ne prolaze. Kako da da se resim ovih upornih mitisera? 

Poštovana,

Morate se obratiti dermatologu radi lečenja akni. Ako nakon sprovedenog lečenja imate i ožiljke možete se javiti plastičnom hirurgu.

Pozdrav

Postavite komentar Pogledajte postojeće komentare (0)
Pitanje iz oblasti Nega lica i tela | Odgovoreno: 21.02.2018
Odgovorio: Mr sci med dr Dragana Petrović-Popović

Pitanje broj #155994

Poštovani,

Imam ožiljke na licu od akni i bubuljica. Postoji li rešenje kako da ih uklonim? Čitao sam po internetu da je sok od limuna dobar kao i ostali prirodni preparati. Ali bih ipak poslušao Vaš savet. Bio sam kod kožnog lekara koji mi je prepisao kremu Exfoliac koju još nisam kupio, ne znam kako deluje i da li je dobra, i uz to nekakvo sredstvo koje natopim vatom i natapkam na licu koje je brzoupijajuće. 

Poštovani,

Postoji rešenje, od primene hemijskih pilinga koji mogu biti površni, rednji do duboki kao i dermoabrazija. Sve zavisi o kakvim se ožiljcima radi. Neophodno je da obavite lekarski pregled kod dermatologa ili plastičnog hirurga i zajedno sa njim se odlučite kako ćete tretirati Vaše ožiljke.

Pozdrav

Postavite komentar Pogledajte postojeće komentare (0)
Pitanje iz oblasti Nega lica i tela | Odgovoreno: 31.12.2017
Odgovorio: Mr sci med dr Dragana Petrović-Popović

Pitanje broj #154793

Poštovani,

Sinoć mi je prvo otpao nokat na nozi, ostala dva su krenula bočno pa sam ih sama skinula. Ostali su ok. Na svim je ostalo mekan sloj nokta koji deluje kao oljušteno, malo me boli na pritisak. Inače imam ekcem na petama i rukama, i nokti na nogama su mi uvek pod lakom. Ovo se do sada nije dešavalo. Nokti su malo, čini mi se žućkasti svi pri vrhu. Dotor kaže da je gljivična infekcija ali tek treba ići dermatologu. 

Poštovana,

Javite se dermatologu koji će odrediti adekvatnu terapiju koju morate da sprovedete.

Pozdrav

Postavite komentar Pogledajte postojeće komentare (0)
Pitanje iz oblasti Nega lica i tela | Odgovoreno: 15.12.2017
Odgovorio: Mr sci med dr Dragana Petrović-Popović

Pitanje broj #154889

Poštovani, 

Imam masnu kožu koja je oduvek bila sklona pojavi po nekoliko bubuljica na bradi i čelu pred menstruaciju. Međutim od letos, tačnije od avgusta kada sam i bila na letovanju kreće moja noćna mora. Ne mogu da se izborim sa bubuljicama koje se konstanto javljaju na jagodicama i na vratu, to su velike, bolne potkožne bubuljice. Pokušavam da ne stiskam da ne bih sebi pravila fleke i ožiljke ali verujte, odvratno izgleda kad tako samo stoji, a kad malo stisnem bukvalno čujem kako pukne i izađe gomila gnoja. Svašta sam probala, razne tonike, Klindamicin, kreme, krečno mleko ali ne pomaže bukvalno ništa. Treba mi Vaš savet, molim Vas pomozite, plašim se da ne upropastim lice a ako ovako nastavim to će se desiti.

Poštovana,

Vrlo je teško odgovoriti Vam ovako bez detaljnog pregleda i dodatnih pitanja ali ću pokušati da Vam dam neke smernice. Niste naveli čak ni koliko imate godina, ali verovatno ste jako mladi. Potrebno je da odete kod dermatologa i ginekologa. Nakon detaljnog pregleda kada ustanovite da za ovo naglo nastalo stanje nije uzrok hormonske prirode ili neki ginekološki problem onda se sa dermatologom možete konsultovati o tretmanu Vaših akni, a možda ćete zajedno sa ginekologom i dermatologom odlučiti o upotrebi kontraceptivnih tableta koje osim efekta kontracepcije daju i pozitivan efekat na kožu i akne. Takođe Vam savetuje da sami ne tretirate lice i bubuljice i ne upotrebljabavate ništa bez saveta lekara. Ako zaostane neki ožiljak ili pigmentacija nakon lečenja akni, tu su hemijski pilinzi i dermoabrazija da to reše. Ali o tome drugom prilikom.

Pozdrav

Postavite komentar Pogledajte postojeće komentare (0)
Prikaži:
1 | 2 | 3 |  Sledeća»