Medicinski forum
Pitajte lekara
Dijeta
Bolesti
Seksualnost
Lečenje
Moje zdravlje
Duh i telo
Psihologija
Za lekare
Aktuelno
Lifestyle
Adresar
Login/Prijava
Kontakt
Marketing
Lifestyle
Zdrava hrana
Zona zdravlja
Apotekar u kući
Mentalna higijena
Mali i veliki
Zdravi saveti
Zdravlje i lepota
stetoskop.info
Lifestyle
Lifestyle
Najnovije
Najpopularnije
5 članaka
10 članaka
20 članaka
50 članaka
« Pret.
|
1
... |
35
|
36
|
37
|
38
|
39
Članak iz oblasti Lifestyle
Postavljeno: 24.04.2007
Ocena:
3.52
| Komentari:
0
Upotereba soli i bolesti srca
Dugoročno smanjenje količine soli u ishrani može da smanji opasnost od srčanog napada za 25 odsto, pokazali su rezultati američkog istraživanja. Naučnici su došli do pomenutih rezultata obavivši ispitivanje na više od 3.000 odraslih osoba, starosti 30 do 54 godine, kod kojih je dijagnostikovana predhipertenzija [krvni pritisak na granici da pređe u visok].
Članak iz oblasti Lifestyle
Postavljeno: 19.04.2007
Ocena:
3.14
| Komentari:
0
Čokolada izaziva veće uzbuđenje nego poljubac
Čokolada istopljena u ustima ima jači stimulativni efekat nego poljubac voljene osobe, zaključili su naučnici nakon istraživanju u kome su obavili poređenje moždane i srčane aktivinosti kod parova koji su učestvovali u eksperimentu.
Članak iz oblasti Lifestyle
Postavljeno: 05.03.2007
Ocena:
3.11
| Komentari:
0
Ljubitelji vina se zdravije hrane od pivopija
Ljudi koje vole da piju vino, hrane se zdravije od onih koji vole pivo, saopštili su danski naučnici. Ljubitelji vina jedu masline, voće, povrće, ribu, meso i mlečne proizvode sa manje masnoće.
Članak iz oblasti Lifestyle
Postavljeno: 19.02.2007
Ocena:
2.96
| Komentari:
0
Preterana briga oko fizičkog izgleda štetna po zdravlje
Ima ljudi koji su izuzetno osetljivi na to da, možda, ne ostavljaju povoljan utisak i prosto očekuju da će biti odbačeni zbog svog fizičkog izgleda i strahuju od toga, što može da ima ozbiljne negativne posledice i na njihovo mentalno i fizičko zdravlje, ukazuje jedno američko istraživanje obavljeno na Univerzitetu Bafala.
Članak iz oblasti Lifestyle
Postavljeno: 14.02.2007
Ocena:
2.54
| Komentari:
0
Obavezno praktikujte popodnevni odmor
Redovni popodnevni odmor čini dobro srcu, utvrdili su stručnjaci s atinskog Medicinskog fakulteta.
Najnovije
Najpopularnije
5 članaka
10 članaka
20 članaka
50 članaka
« Pret.
|
1
... |
35
|
36
|
37
|
38
|
39
Na sajtu Biobalans.com izloženi su raznovrsni
Preparati za mršavljenje