Ostali članci ...

« Pret. | 1 ... | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 ... 720 |  Sled. »

Članak iz oblasti
Ocena: 3.33 | Komentari: 0

Aflatoksin nađen u mleku dva holandska proizvođača

aflatoksin-nađen-u-mleku-dva-holandska-proizvođača
Nedozvoljena koncentracija aflatoksina nadjena je u mleku dva holandska proizvodjača, saopštilo je danas udruženje holandskih mlekara. Isporuka mleka sa ta dva gazdinstva odmah je obustavljena, a biće nastavljena tek kada mleko ponovo bude ispunjavalo standarde kvaliteta.
 
Članak iz oblasti
Ocena: 2.75 | Komentari: 0

Stigli rezultati analize mleka iz Holandije

stigli-rezultati-analize-mleka-iz-holandije
Preliminarni rezultati analiza mleka iz Holandije pokazuju da određeni broj uzoraka u sebi sadrži količine aflatoksina koje su iznad 0,05 mikrograma po kilogramu, ali zvanične podatke očekujemo u sredu, kaže za „Blic“ Dejan Krnjaić, državni sekretar u Ministarstvu poljoprivrede.
 
Članak iz oblasti
Ocena: 5 | Komentari: 1

Zeleni čaj odličan protiv depresije

zeleni-čaj-odličan-protiv-depresije
Obavljeno je već nekoliko studija koje dokazuju da ukoliko se zeleni čaj redovno konzumira smanjuje se rizik od nastajanja psiholoških problema. Dr Kaiđun Niu sa japanskog univerziteta i njegove kolege su utvrdili da su muškarci i žene stari 70 i više godina, koji piju četiri ili više šolja zelenog čaja dnevno, izloženi 44 odsto manjem riziku od simptoma depresije.
 
Članak iz oblasti
Ocena: 5 | Komentari: 1

Stevija kao prirodna zamena za šećer dobra za kosti i doprinosi opštem zdravlju

stevija-kao-prirodna-zamena-za-šećer-dobra-za-kosti-i-doprinosi-opštem-zdravlju
Ogromne količine šećera koje Amerikanci svake godine konzumiraju doprinele su porastu slučajeva osteoporoze. Međutim, novije studije su pokazale da postoji alternativni zaslađivač koji i zadovoljava želju za slatkim i štiti zdravlje. Stevija ne sadrži kalorije, ugljene hidrate i  prirodne šećere, a ipak daje sladak ukus sličan šećeru.
 
Članak iz oblasti
Ocena: 3 | Komentari: 0

Kalanović: Odluka vlade neće ugroziti zdravlje građana

kalanović-odluka-vlade-neće-ugroziti-zdravlje-građana
Vlada Srbije donela je odluku o povećanju granice aflatoksina u mleku koja ne ugrožava zdravlje gradjana, izjavila je danas ministarka regionalnog razvoja i lokalne samouprave Verica Kalanović. Prema njenim rečima, Vlada Srbije se tom odlukom opredelila da ima sistem a ne da ga izvrgava ruglu.
 
« Pret. | 1 ... | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 ... 720 |  Sled. »

Vesti:

Ishrana sa manje ugljenih hidrata i dosta belančevina dugoročno nije najbolji izbor

Ishrana s manjim procentom ugljenih hidrata i visokim procentom belančevina (npr. Atkinsova dijeta) popularan je način za održavanje željene tel...

Na pomolu spas za obolele od dijabetesa

Kad ova revolucionarna terapija zaživi, oboleli od dijabetesa neće više morati da mere nivo šećera u krvi kao dosad, pošto će taj posao umesto...

Otkriven gen odgovoran za visoki krvni pritisak

Naučnici sa američkog Univerziteta iz Merilenda otkrili su gen za koji smatraju da je povezan sa visokim krvnim pritiskom. Gen STK39 proizvodi prot...

Žvakaće gume razvijaju vaš mozak

Naučnici su otkrili da su žvakaće gume zapravo vrlo dobre za mozak jer pojačavaju razmišljanje i opreznost. Druga studija pokazuje da one podsti...

Najnovija analiza prisustva aflatoksina u mleku

Prema rezultatima koje je pokazala analiza prisustva aflatoksina u mleku, koju je uradila laboratorija Poljoprivrednog fakulteta u Novom Sadu, u dva...