Dijeta

Saznajte o svim vrstama dijeta i kako ih se pridržavati. Preparati za mršvljenje i kako smanjiti kilograme. Najtraženije dijete za 15 dana - pročitajte na Dijeta 15 dana. Saveti za pravilnu ishranu, potrošnju kalorija, kao i najtraženiji Kuhinjica recepti.

:
« Prethodna | 1 ... | 11 | 12 | 13 | 14 | 15

Dijeta | : 10.02.2007
: 2.42 | : 0

Vitamin D - antikancerogen

vitamin-d-antikancerogen

Vitamin D smanjuje do 50 odsto opasnost od dobijanja raka dojke i za 66 odsto opasnost od razvoja kancerogenih tumora u debelom crevu, saopštili su američki naučnici. U studiji objavljenoj u medicinskom časopisu 'Džornal of steroid biokemistri end molekular bajolodži' navodi se da je vitamin D dobar u borbi protivraka dojke i dodaje da su naučnici ispitali 1.750 pacijentkinja kojima su date različite doze tog vitamina.  

Dijeta | : 04.02.2007
: 3.05 | : 0

Magnezijum jača kosti

magnezijum-jača-kosti

Da bi im kosti bile snažne, važno je da devojčice u razvoju dobijaju dovoljno magnezijuma, upozoravaju američki stručnjaci sa Medicinskog fakulteta Univerziteta Jejl, uz napomenu da je, ipak, još rano da se da opšta preporuka za uzimanje magnezijuma kao dijetetskog dodatka. Ovaj mineral ima ključnu ulogu u formiranju kostiju, a mnoge mlade žene ne dobijaju ga dovoljno kroz ishranu. Dobri izvori magnezijuma su bademi, kikiriki buter, ljuskari i neko lisnato zeleno povrće.  

Dijeta | : 26.01.2007
: 3.02 | : 0

Folna kiselina podstiče pamćenje

folna-kiselina-podstiče-pamćenje

Folna kiselina [vitamin B9] kao dodatak ishrani, poboljšava pamćenje i intelektualne kapacitete starijih osoba, pokazali su rezultati istraživanja, koje je obavila grupa holandskih i švajcarskih naučnika.  

:
« Prethodna | 1 ... | 11 | 12 | 13 | 14 | 15